بے بنیاد الزامات پر عمران خان کو لیگل نوٹس جاری کر رہے ہیں، قمر زمان کائرہ

پاکستان پیپلز پارٹی نے سابق صدر آصف زرداری پر قتل کی سازش کا الزام لگانے پر چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کے خلاف قانونی چارہ جوئی کا اعلان کر دیا ہے۔عمران خان کے بیان پر اسلام آباد میں پیپلز پارٹی کے رہنما قمر زمان کائرہ نے پریس کانفرنس کے دوران کہا کہ عمران خان روز ہرزہ سرائی کرتے رہتے ہیں، عمران خان اپنی ناکامی کو چھپانے کے لیے سیاسی مخالفین پر تنقید کرتے ہیں، جب ادارے نیوٹرل ہو گئے تو فوج کو گالیاں دینا شروع ہوگئے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ عمران خان نے آصف زرداری پر ایک مخصوص الزام لگایا ہے، ان کے بیان سے تکلیف ہوئی، اُس کی مذمت کرتے ہیں، ہماری قیادت پر الزام لگایا گیا ہے، کل کو کوئی پی ٹی آئی کارکن اس پر مشتعل ہوسکتا ہے۔

قمر زمان کائرہ نے مزید کہا کہ سپریم کورٹ عمران خان کے بیان کا نوٹس لے اور تحقیقات ہونی چاہیے، عمران خان ثبوت نہ دیں تو اُنہیں سزا ملنی چاہیے۔اس موقع پر پارٹی رہنما نیئر حسین بخاری نے کہا کہ عمران خان نے جو الزام آصف زرداری پر لگایا جھوٹا اور بے بنیاد ہے، ان بے بنیاد الزامات پر عمران خان کو لیگل نوٹس جاری کر رہے ہیں۔

پریس کانفرنس کے دوران فرحت اللہ بابر نے کہا کہ عمران خان کا دماغ چل گیا ہے، وہ خود دہشت گردوں کا سرپرست رہا ہے، آصف زرداری دہشت گردوں کو کیسے پیسے دے سکتے ہیں؟۔

یاد رہے کہ سابق وزیراعظم عمران خان نے گزشتہ روز الزام عائد کیا تھا کہ آصف زرداری نے اُنھیں قتل کرانے کے لیے ایک دہشت گرد تنظیم کو پیسے دیئے ہیں، انہوں نے مزید کہا تھا کہ میں قوم کو اس لیے بتا رہا ہوں کیونکہ جو پہلے چار نام دیئے تھے ان کے ساتھ آصف زرداری کا نام بھی آئے گا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں