پاکستان گرل گائیڈز ایسوسی ایشن نیشنل ہیڈ کوارٹرز نے 22 فروری 2023 کو اپنے NHQ میں عالمی یوم تفکر منایا۔ 500 سے زیادہ گائیڈز (6 سے 21 سال کی عمر کے) نے شرکت کی۔ اس دن کا تھیم “ہماری دنیا ‘ہمارا پرامن مستقبل – ماحولیات اور امن” تھا۔ تقریب کے دوران، لڑکیوں کو خوشگوار سرگرمیوں کا تجربہ کرنے، صحت مند عادات و اطوار کو تقویت دینے اور اپنی خواہشات کا اظہار کرنے کا موقع ملا۔

یہ پروگرام ایکٹیوٹی سٹیشنز کی شکل میں کیا گیا۔ ماحولیاتی تحفظ سے متعلق سرگرمیاں، گیمز اور کچن گارڈننگ اس تقریب کا حصہ تھیں۔
این سی پی سی (نیشنل کلینر پروڈکشن سنٹر پاکستان) کے تعاون سے گائیڈز کے لیے کچن گارڈننگ پر سیشن کا انعقاد کیا گیا۔ گائیڈز نے سبزیاں اگانا سیکھا اور انہیں NCPC کی جانب سے بیج فراہم کیے گئے۔


وزارت موسمیاتی تبدیلی کی پارلیمانی سیکرٹری محترمہ ناز بلوچ تقریب کی مہمان خصوصی تھیں۔ مسز ماریہ موعود صابری، نیشنل کمشنر پاکستان گرل گائیڈز ایسوسی ایشن نے ان کا اور دیگر مہمانوں کا استقبال کیا۔ انہوں نے اس دن کے تھیم کے بارے میں بتایا اور انہیں ماحول کے تحفظ کے لیے گائیڈز کی کوششوں کے بارے میں آگاہ کیا۔

انہوں نے بتایا کہ موسمیاتی تبدیلی اور گلوبل وارمنگ سے بہت زیادہ نقصان ہو رہا ہے اور زندگی بری طرح متاثر ہو رہی ہے لیکن خواتین اور بچوں کو ہر آفت میں زیادہ خطرہ ہوتا ہے۔ گائیڈز سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ایک نوجوان کے طور پر سب سے پہلے یہ سمجھنا ضروری ہے کہ انسانی رویے کرہ ارض پر زندگی کو کیسے متاثر کرتے ہیں، زندگی کی قسم کس طرح ایک دوسرے سے جڑی ہوئی ہے، اور ہمارے رویے میں کیا تبدیلیاں تمام زندگیوں کے بہتر مستقبل کے لیے ضروری ہیں۔


محترمہ ناز بلوچ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان کوموسمیاتی تبدیلی کے انتہائی خطرناک چیلنجز کا سامنا ہے جیسے کہ گلیشیئرز پگھلنا، میٹھے پانی کی محدود دستیابی ، سیلاب اور خشک سالی، فصلوں کی پیداوار میں کمی، اور فضائی آلودگی میں اضافہ وغیرہ۔محدود وسائل کی وجہ سے، موسمیاتی تبدیلیوں کے نتیجے میں پیدا ہونے والے نئے چیلنجوں سے نمٹنے کے لیے حکومتی کوششیں ہی کافی نہیں ہیں۔

نوجوان خصوصاگرل گائیڈز حالات کی بہتری کے لیے بہت کچھ کر سکتی ہیں۔ انہوں نے ماحولیاتی تحفظ کے لیے گرل گائیڈز ایسوسی ایشن کی کوششوں کو سراہا کہ انہوں نے پچھلے 2 سالوں کے دوران 1 لاکھ سے زائد درخت لگائے ہیں اور پورے پاکستان میں پلاسٹک ٹائیڈ ٹرنر پروجیکٹ کے تحت پلاسٹک کے خاتمے کی مہم چلا رہی ہیںگائیڈز نے مہمانوں کو 2021 اور 2022 کے دوران ماحول کی حفاظت کے لیے گائیڈز کے کام کے بارے میں بھی بتایا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں